Resepi Kuah Carbonara Prego

Resepi kuah carbonara prego sauce, resepi carbonara spaghetti, resepi carbonara cheese, resepi carbonara popia, resepi carbonara sauce, resepi carbonara sedap, resepi carbonara tanpa prego, resepi kuah rojak mamak, resepi kuah chicken chop, resepi kuah yong tau foo, resepi kuah roti jala,

Assalamualaikum semua! Hari ini saya ingin berkongsi resepi Spaghetti Carbonara Prego Mudah yang sangat sedap dan senang untuk dibuat. Sesuai untuk mereka yang ingin mencuba masakan yang baru dan ingin mencari alternatif yang lebih mudah.

Gambar

Bahan-bahan

  • 300g spaghetti
  • 1 tin (300g) PREGO® Carbonara Mushroom Pasta Sauce
  • 2 ulas bawang putih, tumbuk
  • 150g bacon, dipotong nipis
  • Garam secukup rasa
  • Lada hitam secukup rasa
  • 50g keju cheddar, diparut
  • 1/2 cawan daun bawang cincang

Cara-cara

  1. Masak spaghetti di dalam air yang telah direbus dan sedikit garam hingga masak. Kemudian, toskan dan ketepikan seketika.
  2. Tumiskan bawang putih hingga wangi dan keperangan. Kemudian, masukkan bacon dan masak hingga garing.
  3. Tuang PREGO® Carbonara Mushroom Pasta Sauce ke dalam kuali dan kacau rata. Biarkan masak selama 2-3 minit.
  4. Masukkan spaghetti ke dalam kuali dan kacau rata. Kemudian, tambahkan garam dan lada hitam secukup rasa.

Jangan lupa mencuba resepi yang tersenarai dan berkongsi dengan keluarga dan rakan-rakan anda. Saya pasti mereka akan teruja dengan masakan ini! Selamat mencuba!

Resepi Kuah Carbonara Prego

If you are searching about Resepi kuah carbonara prego, you've visit to the right page. We have images like Resepi kuah spaghetti prego resipi spagheti bolognese simple oleh, resepi spaghetti carbonara yang lazat dan mudah azwar syuhada, resepi kuah carbonara prego. Read more:

Resepi kuah carbonara prego, resepi kuah carbonara prego

Resepi kuah carbonara prego. Resepi kuah spaghetti prego resipi spagheti bolognese simple oleh. Resepi kuah carbonara prego. Resepi kuah carbonara prego. Resepi kuah carbonara prego. Prego resepi carbonara kuah. Prego carbonara


Also read:

.